FAQ
VEELGESTELDE VRAGEN
Algemeen
Wat is het bezoekadres?
Angélique Visser Healing & Massage
Bredaseweg 108A, sectie 12
4902 NS Oosterhout (NB)
Wat zijn de openingstijden?
Kijk hier voor de tijden en ander contactinformatie.
Ik kom met de auto. Kan ik dichtbij parkeren?
Voor het pand en op het hele terrein zijn er gratis parkeerplaatsen.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Je kunt een mail sturen naar info@angeliquevisser.nl of angeliquevisser.massage@gmail.com.
Of je kunt een bericht sturen via het contactformulier op de website.
Graag gelijk aangeven van hoe lang de afspraak mag duren. Kijk hier voor extra informatie.
Wat zijn de tarieven?
Kijk hier voor de tarieven.
Ik ben nog geen 18 jaar, maar wil graag een afspraak maken. Kan dat?
Als je minderjarig bent, wil ik graag een goedkeuring van je vader / moeder of voogd.
Ik wil mijn afspraak afzeggen / verzetten. Hoe moet ik dat doen?
Je kunt altijd je afspraak afzeggen of verzetten. Je kan een berichtje sturen per mail / app of contactformulier op de website. In uiterste gevallen kan je bellen.
LET OP: Afzeggen of verzetten op de dag van de afspraak? Dan wordt het volledige bedrag aan je doorberekend en dien je dat dus alsnog aan mij over te maken.
Wanneer ben jij telefonisch bereikbaar?
Ik ben op maandag tot en met donderdag tussen 13.00 en 17.00 uur bereikbaar op 06-43895637.
Als je mijn voicemail krijgt, stuur dan een bericht naar info@angeliquevisser.nl.
Is er enige haast bij, stuur dan je bericht naar angeliquevisser.massage@gmail.com.
Hoe kan ik betalen?
Je kan in de praktijk betalen per betaalverzoek of contant (gepast).
Ben je aangesloten bij een beroepsvereniging?
Ja, ik ben aangesloten bij het CAT; Collectief Alternatieve Therapeuten.
Krijg ik de behandelingen vergoed?
Nee, ik heb er bewust voor gekozen om de behandelingen niet te laten vergoeden.
1) Dit omdat ik anders genoodzaakt ben om de tarieven een stuk te verhogen. En ik wil juist dat de behandelingen
zoveel mogelijk bereikbaar zijn voor zoveel mogelijk mensen.
2) Ook wil ik mezelf niet extra verplichtingen opleggen.
3) Voor de meeste mensen zullen de behandelingen sowieso niet vergoed worden door de verzekeraars.
Hoe bestel ik een kadobon?
Je kunt de kadobon bestellen via mail of via het contactformulier. Graag gelijk aangeven:
1) Het bedrag?
2) Wanneer heb je de bon uiterlijk nodig?
3) Ophalen of per post? (bezorgkosten zijn voor jouw rekening)
- Heb jij ook een nieuwsbrief?
Ja, je kunt je inschrijven op de onderstaande mailinglijsten:
1) Nieuwtjes (algemene mailing met praktijknieuws en aankondiging nieuwe blogs)
2) Blog (alleen met aankondiging nieuwe blogs)
Behandelingen
Deze informatie volgt.
Voor vragen die hierboven niet beantwoord zijn, ben ik bereikbaar
per mail, contactformulier of telefonisch (alleen dinsdag en donderdag tussen 13.00 en 17.00 uur)